ÇORUM İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ
BOĞAZKALE İLÇE DEVLET HASTANESİ
Kurumsal
Misyon & Vizyon
Hastane Yönetimi
Başhekim
İdari ve Mali Hiz. Müdürü
Organizasyon Şeması
İdari Birimler
Mutemetlik
Vezne
Taşınır Kayıt Kontrol Birimi
Ayniyat Birimi
Satın Alma
Disiplin Birimi
Personel Özlük
Evrak Kayıt
Arşiv
Hastanemiz
Tarihçe
Değerlerimiz
Amaç ve Hedeflerimiz
Kalite Yönetimi
Kalite Kitapları ve Kalite Uygulamaları
SKS Setleri
SKS Rehberleri
SKS Uygulamaları
Verimlilik Gözlemcisi Yerinde Değerlendirme Rehberi (Hastane)
Kalite Yönetim Birimi ve Çalışmaları
Kalite Sorumluları
Kalite Organizasyon Şeması
Akılcı Laboratuvar Kullanım Projesi
SKS Kapsamındaki İyi Uygulama Örnekleri
Mevzuat
Komiteler ve Komisyonlar
Öz Değerlendirme Planı ve Takvimi
Eğitim Planı
Bilgi Güvenliği
Bilgi Güvenliği Klavuzu ve Dökümanları
Bilgi Güvenliği Olay Bildirim Formu
Tıbbi Birimler
Kliniklerimiz
Aile Hekimliği Polikliniği
Klinik Hakkında
Nasıl Gidilir?
Doktorımız
Acil Tıp
Klinik Hakkında
Nasıl Gidilir?
Doktorlarımız
Diş Hekimliği
Klinik Hakkında
Nasıl Gidilir?
Doktorlarımız
Diş Hekimlerimiz
Yönlendirme
Poliklinik Çalışma Saatleri
Doktor Çalışma Tablosu
Randevu Al
Telefon ile Randevu
MHRS
Laboratuvar Tetkik Sonuçları
Radyoloji Rapor Sonuçları
Hasta Rehberi
Anlaşmalı Kurumlar ve İstenen Belgeler
Hasta Hakları ve Sorumlulukları
Ziyaretçi Saatleri ,Ziyaret ve Refakatçilerin Uyması Gereken Kurallar
Engelli Rehberi
Nöbetçi Eczane
Çorum Evde Sağlık Hizmetleri İl Koordinatörlüğü İçin Tıklayınız
Organ Bağışı
ALO 191 Uyuşturucu İle Mücadele
Bu Test Nerede Yapılıyor?
KHGM Özellikli Sağlık Hizmetleri
Online Laboratuvar Bilgi Sistemi (Aile Hekimleri)
İletişim / Ulaşım
İletişim & Ulaşım
Görüş ve Öneriler
Personel Görüş ve Öneri Formu
Hasta Görüş ve Öneri Formu
Telefon Rehberi
Sık Sorulan Sorular
Nasıl Randevu Alırım ?
Muayene Olmak İçin Gereken Evraklar Nelerdir ?
Önceliği Olan Hastalar Kimlerdir ?
Tahlil Sonuçlarımı Nasıl Öğrenebilirim ?
Yatış, Sevk ve Taburcu İşlemleri Nasıl Yapılır ?
Hastanenizin Detaylı Adres Bilgisine Nasıl Erişebiliriz ?
Hastanenizin Yatak Kapasitesi Nedir ?
Öneri ve Şikâyetlerimizi Hastanenizde Kime Bildirmeliyiz ?
Hastane Krokisi
Hastane Bölüm Yerleşim Planı
Dijital Medya
Fotoğraf Galerisi
Sağlık Takvimi
Kurumsal
Hastanemiz
Amaç ve Hedeflerimiz
Amaç ve Hedeflerimiz
04 Aralık 2023
AMAÇLARIMIZ:
Sürekli İyileşmeyi Hedefleyen Bir Hastane Olmak
Hastalarımızın Memnuniyetini Yükseltmek
Çalışanlarımızın Memnuniyetini Yükseltmek
Hastane Alt Yapı Ve Donanım Eksikliklerini Gidermek Ve Sürekliliğini Sağlamak
Çalışanlarımızın Niteliklerini Yükselterek Hizmet Kalitesini Arttırmak
Çevre Sağlığını Önemseyerek Atıklarını Azaltan Çevreye Duyarlı Bir Hastane Olmak
HEDEFLERİMİZ:
Teknolojik Değişiklikleri Ve Sağlık Sektöründeki Değişiklikleri Kalite İle Birleştirerek En Uygun Maliyette Hizmet Sunmak
Hasta/ Hasta Yakını Memnuniyeti, Hakları Ve Güvenliği Konusunda Sağlıklı Hizmetler Sunmak
Verdiğimiz Hizmeti Zamanında, Sistemli, Planlı, En Az Hata İle Yürütmek
Kalite Yönetim Sistemleri Standartlarından Taviz Vermeden Sürekli İyileştirmeyi Sağlamak
Hasta Mahremiyetine Önem Veren Ve Sağlayan Bir Hastane Olmak
Gerek Nitelik Gerekse Nicelik Olarak Sürekli Gelişim Ve Ölçüme Dayalı Hizmet Sunmak
Sürekli Ölçme Ve Değerlendirme İle Hizmet Kalitesini Arttırmak
Sağlık Hizmetinin Kalite/Verimliliğini Artırmak Ve Sürdürülebilirliğini Sağlamak.
Sunduğumuz Sağlık Hizmetine İhtiyacı Olan Herkesin Kolaylıkla Ulaşmasını Sağlamak.
Engelli Ve Yaşlı Bireylerin Sağlık Hizmetlerine Daha Kolay Erişimini Sağlamak
Hastalarımızın Görüş Ve Önerileri Doğrultusunda İhtiyaçların Tespit Edilmesini Sağlamak.
Çalışanlarımızın Görüş Ve Önerileri Doğrultusunda İhtiyaçların Tespit Edilmesini Sağlamak.
Hastane Alt Yapı Eksikliklerini Mümkün Olduğunca Azaltarak Kaliteli Ve Sürekli Sağlık Hizmeti Sunmak
Hizmet İçi Eğitimler, Sertifikalandırma Konusunda Çalışanların Yönlendirilmesini Sağlamak.
Çalışanların Yeteneklere Göre Uygun Bölümde Çalıştırılmasını Sağlamak.
Atıkların Kaynağında Ayrıştırılması İçin Düzenli Eğitimler, Atıklar İçin Uygun Ve Yeterli Biriktirme Alanları Oluşturmak.
×